zondag 30 juli 2017

welkom #Ayla! pup in opleiding én donateurspup

Eindelijk is het zover... tijd om in de auto te stappen, Ayla ophalen bij het trainingscentrum van Vom Falorie. Een hele reis, dus we boeken er meteen een overnachting bij ;)
Bij aankomst is er maar een weg... naar Ayla die al geheel ontspannen op haar rug in de grote mand ligt te slapen en zich door mij ook niet laat wakker maken. Wat een lekker ding!  Ik ben opslag verliefd!
 


Nou klinkt het misschien best wel raar, ik had een hele leuke pup aan Sparky en nu ben ik 2 dagen later hem al schijnbaar helemaal vergeten en richt ik me volledig op de volgende pup....
Eigenlijk is dat toch wel de emotie die past bij een gastgezin...
Het heeft niets met de liefde voor de pup te maken, die is bij elke pup die ik in huis krijg hetzelfde, de een past me beter als de ander, dat is logisch maar ze hebben allemaal hun plekje in mijn hart, dat gaat nooit weg.
Maar het snel kunnen schakelen van de ene naar de andere pup, tja... als elke pup die mijn huis verlaat mijn hart doet breken heb ik geen leven, daar stel ik me dus op in en wat héél belangrijk is, ik weet dat de pup die mijn huis verlaat het goed heeft. Anders heb ik wel degelijk een probleem!
Sparky heeft het super goed getroffen bij zijn nieuwe gezin en mijn eerdere honden zijn bij Vom Falorie in hele goede handen.
En uiteraard is het doel voor de honden ook een reden om het voor mijzelf goed te kunnen relativeren.
Wat is er mooier dan de verhalen die je terug krijgt als jou pup zó belangrijk is voor zijn baasje!
Dat is toch het mooiste compliment wat je kan krijgen als gastgezin..
Dáár doe ik het voor!

En dan is nu Ayla er...
Een Eurasiër pupje, een donzig bolletje energie met heerlijke slaap momenten haha.
De rasbeschrijving van de Eurasiër past geheel bij mij; rustig, energiek en lekker eigenwijs... ik hou ervan. En alleen daarom al verheugde ik me zoveel meer op Ayla.
Ayla die als psychiatrische hulphond wordt opgevoed maar waar we ook van hopen dat we een nestje van gaan krijgen.
Alle reden dus om haar de komende jaren te blijven volgen!

Voor €3,- per maand krijg je als donateur een kijkje achter de schermen.

Stuur je mailadres naar info@vomfalorie.nl of p.bijdevaate@gmail.com
 na je betaling op RABO: NL43 RABO 0313 788 073
ontvang je elke maand een leuk verhaal met foto's.
Op die manier steun je Stichting Vom Falorie en lees je meteen waar je het voor doet ;)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

geef.nl