woensdag 24 mei 2017

#Sparky, pup in opleiding voor #psychiatrische #hulphond 5

Ach ja... Sparky begint zijn opleiding als gewone pup, met het zindelijk worden en de nodige rust om op te groeien als een lekkere stabiele pup.
Niets bijzonders deze eerste paar weken.
En zolang hij nog niet vlot mee wil lopen aan de riem ga ik ook nog niet met hem naar de winkel ofzo... dat komt allemaal wel...
Voor nu ben ik tevreden zoals hij zich gedraagt.
De regelmaat komt er vooral bij mij in, zo gebeuren er bijna geen ongelukjes meer. Hij slaapt goed de nachten door en is niet erg vroeg wakker... Ik heb echt niets te klagen.
Gewoon genieten van een heerlijk, lief, rustig pupje... dat af en toe best wel even rond kan racen ;)
Vooral in de tuin, daar geniet hij op zijn manier van het mooie weer.

                                                   


Ik hoop dat hij snel leert hoe leuk het wandelen kan zijn en we meer verhalen te vertellen hebben... de knop kan zomaar omgaan!
Nu genieten we dan maar even privé met hem 😉

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

geef.nl