maandag 15 mei 2017

#puppy!! in opleiding voor Vom Falorie #Hulphonden 1

Naast mijn vrijwilligerswerk bij Stichting Vom Falorie Hulphonden ben ik ook pleeggezin voor de hulphonden in opleiding.
Nadat Bolle was opgehaald had ik even een tussenstop tot eind juli... tot de nieuwe pup zou komen.
Maar ik kreeg een spontane vraag of ik tot die tijd ook al een pup in huis wilde nemen.
Deze pup kon Vom Falorie niet weerstaan, hij is té leuk om niet tot hulphond op te voeden.
Zijn zusje gaat namelijk naar een ander gezin en twee eerdere pups van deze moeder zijn zeer goede hulphonden geworden.
En tja, vraag mij of ik een pup in huis wil voor de opleiding en ik kan niet anders als 'ja' zeggen!
Gelukkig heb ik zelf 2 heerlijk rustige dames, die de opvoeding geen strobreed in de weg zitten en hun levenservaring en opvoeding zal alleen maar positief bijdragen aan de opvoeding van deze pup.

Zo reed ik dus gister naar Stadskanaal, waar we hadden afgesproken om de pup op te halen.
Onze Sparky, 10 weekjes uit en een schatje!
Lekker relaxed kijkt hij de wereld rond, maakt zich niet erg druk om alles wat er om hem heen gebeurt... jhaa, ik begrijp wel waarom ze hem niet konden weerstaan.
Deze jongen gaat als hij groot is heel goed voor zijn baasje zijn!

Dat blijkt thuis ook wel, al vindt hij onze dames eerst wel even héél groot en spannend, al snel drentelt hij achter ze aan.
Speelt een beetje, verkent het huis op zijn gemak, eet en drinkt als een bouwvakker en slaapt lekker aan mijn voeten.
Wat een heerlijk ventje... en buiten zich ontlasten.. dát is helemaal fijn!

samen met zusje Skai
net thuis...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

geef.nl